این شرکت از اامات  13485:2016Iso برای مدیریت کیفیت کل سیستم خود پیروی می کند. کلیه اامات این استاندارد در مورد سازمانهای تامین کننده وسایل پزشکی بدون در نظر گرفتن نوع فعالیت یا اندازه سازمان، کاربرد دارد.    

اامات سیستم مدیریت کیفیت 13485:2016 Iso مکمل اامات فنی مشخص شده و رعایت شده توسط این شرکت برای محصول، میباشند.

Customer)          ) مشتری                (   Organization) سازمان           (supplier) تامین کننده

مبنای این استاندارد رویکرد فرآیندی به مدیریت کیفیت است. هرگونه فعالیتی که دروندادها را دریافت وآنها را تبدیل به برونداد کند را می توان بعنوان یک فرآیند در نظر گرفت. برای کارکرد اثر بخش سازمان فعالیتهای متعدد مرتبط بهم باید شناسایی شده و مدیریت شود.

 

خط مشی کیفیت:

شرکت رشدرونیک به هدف فعالیت تخصصی در زمینه طراحی و تولید فرآورده های بیوتکنولوژی پزشکی با کاربرد تحقیقاتی و تشخیصی تاسیس شده است . این شرکت طی سالهای فعالیت خود کوشیده است در راستای موضوع شرکت و اهداف از پیش تعیین شده با تحلیل و مقایسه پتانسیل ها و دانش فنی خود و زمینه های آزاد موجود در بازار ایران مسیرش را از فرآوردههای میولوژی بعنوان درب ورودی برای فعالیت تخصصی و تولیدی بیوتکنولوژی آغازنماید.

این شرکت همیشه در تلاش برای بهبود مستمر فعالیت فرآیندها و سطح کیفی محصولات خود و در نتیجه ارتقاء سطح رضایت مشتریان ( مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، صنعتی و مراکز درمانی) بوده است. در این راستا برای تحقق اهداف خود اامات استاندارد 13485:2016  Iso را به عنوان سیستم مدیریت کیفیت انتخاب و به اجرا گذاشته است. این استاندارد بعنوان یک تصیم راهبردی سازمانی برای طراحی وتکوین( Design and development)،تولید و بسته بندی وارائه خدمات پس از فروش وابسته به آن، استفاده می شود.

دورنمای شرکت همواره بر اصول زیر پایه گذاری شده است:

  1. افزایش حجم فعالیت های هدفمند و بالابردن مستمر سطح کیفی محصولات قابل ارائه.
  2. استفاده بهینه از منابع و فناوریهای نوین و دانش فنی روز و همچنین توسعه زیر ساخت های  مورد نیاز  در جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات و محصولات.
  3. ایجاد و توسعه ارتباط و تعامل علمی، تخصصی با مراکز دانشگاهی و تولیدی ملی وبین المللی و حرکت بسمت ارتقاء موقعیت علمی، پژوهش وتو لید شرکت.
  4. توسعه اگاهی، مسئولیت پذیری، تعهد و توانمندی کارکنان شرکت از طریق:
  • بکارگیری کارکنان بر اساس اصل شایسته سالاری
  • آموزش نظام مند کارکنان به منظور افزایش مستمر دانش فنی و تخصصی و مهارت های شغلیشان.
  • جلب مشارکت کارکنان در جهت افزایش آگاهی آنها از تصمیمیات تاثیرگذار بر سیستم مدیریت کیفیت.
  1. اولویت دادن به اقدامات  پیشگیرانه نسبت به اقدامات اصلاحی.

 

از آنجا که نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت نیازمند مشارکت جدی کلیه کارکنان می باشد، مدیرعامل شرکت ضمن اعلام تعهد بر بهبود مستمر سیستم، در مسیربقاء ، رشد و سود آوری شرکت از طریق بهبود کیفیت محصولات حرکت نموده و ضمن اعلام نظارت بر اجرا و حفظ خط مشی کیفیت در مقاطع زمانی معین اثربخشی آن را مورد بازنگری قرار دهد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : شرکت ,کیفیت ,مدیریت ,فعالیت ,کارکنان ,سیستم ,مدیریت کیفیت ,سیستم مدیریت ,کیفی محصولات ,بهبود مستمر ,کیفیت شرکت ,سیستم مدیریت کیفیت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه مجازي رضوي آخوند کرمانی مهتابی نکس 1 موزیک تعمیرات تخصصی دانفوس danfoss درایو و اینورتر سرزمین اپ حقیقت غدیر خم لیلا احمدی rah